Punkty cech i chakra
My Way of The Ninja :: Start :: Początek gry :: Początek
Strona 1 z 1
Punkty cech i chakra
Gra opiera się na czterech cechach każdego gracza: sile, inteligencji, szybkości i chakry.
Punkty siły: Pozwalają graczowi zwiększać swoją siłę w walce. Uzyskując nowe punkty rośniemy w siłę, przez co mamy przewagę nad osobami, które mają tych punktów mniej. Nasze ciosy i ataki stają się przez to coraz silniejsze.
Punkty siły możemy dostawać jedząc ramen oraz trenując (1 wygrana walka treningowa 1 punkt siły).
Punkty inteligencji: Pozwalają graczowi rozwijać się intelektualnie, przez co łatwiej jest kontrolować chakrę podczas walki (od 50 uzyskanych punktów inteligencji, koszt chakry za jutsu maleje, wraz z kolejnymi punktami - 1 punkt inteligencji= 5 chakry mniej).
Punkty inteligencji możemy zdobywać ucząc się w Akademii lub ucząc innych graczy (jako sensei, opiekun teamu lub medyczny ninja - 1 poprawna odpowiedz ucznia=2 punkty[dla ucznia], 1 lekcja=4 punkty [dla nauczającego])
Punkty szybkości: Pozwalają graczowi rozwijać swoją szybkość w walce, co daje przewagę nad przeciwnikiem, który posiada mniej takich punktów. Dzięki wysoko rozwiniętej szybkości łatwiej jest uniknąć akaków hand-to-hand.
Punkty szybkości możemy zdobywać w trenując w lesie (otrzymuje się je za każdą walkę treningową w lesie - 1 punkt).
Punkty chakry: Są bardzo ważne, ponieważ to od nich uzależniony jest wzrost chakry używanej przez nas w czasie walki. Podobnie jak w innych cechach punkty te zdobywa się aby być silniejszym.
Punkty chakry możemy zdobywać, relaksując się w gorących źródłach (1 punkt za jedną wizytę).
CHAKRA WŁAŚCIWA:
Aby uzyskać chakrę właściwą (na co dzień nazywaną "chakrą", którą wykorzystujemy w walce używając jutsu) należy pomnożyć ILOŚĆ PUNTKÓW CHAKRY x 300, np. jeżeli posiadamy 5 punktów chakry x 300 = 1500 chakry.
Taką chakrę również wpisujemy w sygnaturze (miejsce jej jest pod wioską)
Punkty siły: Pozwalają graczowi zwiększać swoją siłę w walce. Uzyskując nowe punkty rośniemy w siłę, przez co mamy przewagę nad osobami, które mają tych punktów mniej. Nasze ciosy i ataki stają się przez to coraz silniejsze.
Punkty siły możemy dostawać jedząc ramen oraz trenując (1 wygrana walka treningowa 1 punkt siły).
Punkty inteligencji: Pozwalają graczowi rozwijać się intelektualnie, przez co łatwiej jest kontrolować chakrę podczas walki (od 50 uzyskanych punktów inteligencji, koszt chakry za jutsu maleje, wraz z kolejnymi punktami - 1 punkt inteligencji= 5 chakry mniej).
Punkty inteligencji możemy zdobywać ucząc się w Akademii lub ucząc innych graczy (jako sensei, opiekun teamu lub medyczny ninja - 1 poprawna odpowiedz ucznia=2 punkty[dla ucznia], 1 lekcja=4 punkty [dla nauczającego])
Punkty szybkości: Pozwalają graczowi rozwijać swoją szybkość w walce, co daje przewagę nad przeciwnikiem, który posiada mniej takich punktów. Dzięki wysoko rozwiniętej szybkości łatwiej jest uniknąć akaków hand-to-hand.
Punkty szybkości możemy zdobywać w trenując w lesie (otrzymuje się je za każdą walkę treningową w lesie - 1 punkt).
Punkty chakry: Są bardzo ważne, ponieważ to od nich uzależniony jest wzrost chakry używanej przez nas w czasie walki. Podobnie jak w innych cechach punkty te zdobywa się aby być silniejszym.
Punkty chakry możemy zdobywać, relaksując się w gorących źródłach (1 punkt za jedną wizytę).
CHAKRA WŁAŚCIWA:
Aby uzyskać chakrę właściwą (na co dzień nazywaną "chakrą", którą wykorzystujemy w walce używając jutsu) należy pomnożyć ILOŚĆ PUNTKÓW CHAKRY x 300, np. jeżeli posiadamy 5 punktów chakry x 300 = 1500 chakry.
Taką chakrę również wpisujemy w sygnaturze (miejsce jej jest pod wioską)
Kyubi Naruto- Kazekage
- Liczba postów : 19
Age : 36
Skąd : Świętochłowice
Registration date : 28/04/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(506/506)
Punkty Szybkości:
(226/226)
Punkty Chakry:
(65700/65700)
My Way of The Ninja :: Start :: Początek gry :: Początek
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|