Ogólne zmiany
+10
KasaiTai
Miyu
Xara
Madduaistyczny
Uchiha Madara
Aka Suna Sasori
Myarleatopamtopys
Hidan
Akiro Ichi
Naurthal
14 posters
Strona 3 z 5
Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ogólne zmiany
Ja i moje osobowości .... 132*
Hidan- Sannin
- Liczba postów : 854
Age : 29
Skąd : Się wzięło moje miasto ({[Jelenia Góra]})
Registration date : 05/08/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(144/200)
Punkty Szybkości:
(106/100)
Punkty Chakry:
(195/200)
Re: Ogólne zmiany
Owszem potrzeba nam rewolucji tylko ta zazwyczaj bez krwi się nie obejdzie Myślę że przygoda może zdać egzamin, jednak system wymyślania ich można by było postopniować czyli:
Kage wymyśla misje dla ---> Sennin wymyśla misje dla swoich uczniów
---> Jounin wymyśla misje dla swoich uczniów
w ten sposób wymyślanie misji nie byłoby takie uciążliwe, każdy kage wymyślałby misje dla mieszkańców swojej wioski oczywiście
a co do miejsc takich jak las ramen i źródła... to pozostawiłabym je po prostu jako miejsce rekreacyjne
Kage i wioski... rozpędziliśmy się :/ to fakt... za dużo osób w administracji, dobrze by było to zmienić... ale jak odebrać funkcje osobie która na nią zapracowała? :/
Jeżeli ma mieć tu miejsce jakaś reaktywacja to najpierw trzeba się przygotować na straty... bo te nas nie ominą. Jeżeli forum ma zacząć się rozwijać to trzeba coś poświęcić, tylko czy chcecie coś poświęcać? czy wolicie grać tak jak teraz... z dobytkiem, razem z garstka innych graczy, którzy stopniowo się wykruszają...
Kage wymyśla misje dla ---> Sennin wymyśla misje dla swoich uczniów
---> Jounin wymyśla misje dla swoich uczniów
w ten sposób wymyślanie misji nie byłoby takie uciążliwe, każdy kage wymyślałby misje dla mieszkańców swojej wioski oczywiście
a co do miejsc takich jak las ramen i źródła... to pozostawiłabym je po prostu jako miejsce rekreacyjne
Kage i wioski... rozpędziliśmy się :/ to fakt... za dużo osób w administracji, dobrze by było to zmienić... ale jak odebrać funkcje osobie która na nią zapracowała? :/
Jeżeli ma mieć tu miejsce jakaś reaktywacja to najpierw trzeba się przygotować na straty... bo te nas nie ominą. Jeżeli forum ma zacząć się rozwijać to trzeba coś poświęcić, tylko czy chcecie coś poświęcać? czy wolicie grać tak jak teraz... z dobytkiem, razem z garstka innych graczy, którzy stopniowo się wykruszają...
Miyu- Ukochany Admin
- Liczba postów : 128
Age : 34
Registration date : 18/04/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(110/200)
Punkty Szybkości:
(173/200)
Punkty Chakry:
(148/200)
Re: Ogólne zmiany
Zgodnie z Miyu macie Mnie...
Poświęcam się ofierze .... Cholera żyję ... Aha bo dopiero raz się zabiłem xD .... No dobra poświęcenia nigdy nie zaszkodzi ... A tak na serio ... Ja bym inaczej to zrobił ... aLe za dużo gadania a ja mówię/piszę tak żebyście mnie nie zrozumieli xD
Poświęcam się ofierze .... Cholera żyję ... Aha bo dopiero raz się zabiłem xD .... No dobra poświęcenia nigdy nie zaszkodzi ... A tak na serio ... Ja bym inaczej to zrobił ... aLe za dużo gadania a ja mówię/piszę tak żebyście mnie nie zrozumieli xD
Hidan- Sannin
- Liczba postów : 854
Age : 29
Skąd : Się wzięło moje miasto ({[Jelenia Góra]})
Registration date : 05/08/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(144/200)
Punkty Szybkości:
(106/100)
Punkty Chakry:
(195/200)
Re: Ogólne zmiany
Jeżeli macie pomysły to je przedstawcie... a jak nie... to będę despotką zrobię po swojemu i pogrzebię raz na zawsze demokrację ^^
Miyu- Ukochany Admin
- Liczba postów : 128
Age : 34
Registration date : 18/04/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(110/200)
Punkty Szybkości:
(173/200)
Punkty Chakry:
(148/200)
Re: Ogólne zmiany
Miyu napisał:będę despotką zrobię po swojemu i pogrzebię raz na zawsze demokrację ^^
zrób to
Aka Suna Sasori- Missing-nin
- Liczba postów : 45
Age : 30
Registration date : 20/04/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(245/300)
Punkty Szybkości:
(252/300)
Punkty Chakry:
(215/300)
Re: Ogólne zmiany
Miyu napisał:
Kage i wioski... rozpędziliśmy się :/ to fakt...
Że się przypomnę
Ja już dawno chciałem wyjść z tego zacnego grona, więc mnie możecie już odjąć.
Suigetsu- Amekage
- Liczba postów : 210
Registration date : 19/04/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(83/100)
Punkty Szybkości:
(220/300)
Punkty Chakry:
(137/200)
Re: Ogólne zmiany
Aka Suna Sasori napisał:
zrób to
yhy! yhy! :>
Suigetsu- Amekage
- Liczba postów : 210
Registration date : 19/04/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(83/100)
Punkty Szybkości:
(220/300)
Punkty Chakry:
(137/200)
Re: Ogólne zmiany
Heh ... pomysł nie dopracowany a nie lubię takich pomysłów dawać
Ale powiem że zamiast "trzeba się przygotować na straty... bo te nas nie ominą" <--- tego zdania Można je zastąpić takim ... "Po stratach które już były ... można przygotować się na zyski " (Straty już były teraz pora się wziąść za zyski ... i co najważniejsze musimy próbować ... bo jak stare motto brzmi : "Co nas nie zabije to nas wzmocni" A więc do dzieła moi Kochani
Ale powiem że zamiast "trzeba się przygotować na straty... bo te nas nie ominą" <--- tego zdania Można je zastąpić takim ... "Po stratach które już były ... można przygotować się na zyski " (Straty już były teraz pora się wziąść za zyski ... i co najważniejsze musimy próbować ... bo jak stare motto brzmi : "Co nas nie zabije to nas wzmocni" A więc do dzieła moi Kochani
Hidan- Sannin
- Liczba postów : 854
Age : 29
Skąd : Się wzięło moje miasto ({[Jelenia Góra]})
Registration date : 05/08/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(144/200)
Punkty Szybkości:
(106/100)
Punkty Chakry:
(195/200)
Re: Ogólne zmiany
Można oddzielić tytuł kage od admina.
Naurthal- Tsuchikage
- Liczba postów : 132
Age : 30
Skąd : Pszczyna
Registration date : 06/07/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(153/300)
Punkty Szybkości:
(140/300)
Punkty Chakry:
(148/300)
Re: Ogólne zmiany
Tytul od Admina, dobry pomysł. Dodatkwoe prestizowe rangi >Dowodzca ANBU
>Sannin >Bohater??XD
POzatym ja mam pomysl odnosnie rozdawania nowych jutsu.
Mianowicie zeby miec jakies jutsu trzeba spelnic jego wymagania czyli dla przykładu
Konoha Senpuu
Technika prosta, a zarazem zaskakująca, wykonuję się ją bardzo szybko. Polega na kopnięciu przeciwnika z półobrotu.
Typ: Taijutsu
Koszt Kondycji: 20
Obrażenia:
Czas: 2 PA
Wymagane: Taijutsu: 21, Siła: 15, Szybkośc: 7
Koszt techniki: 2 PT
Zeby byla mozliwosc nauczenia sie tego jutsu trzeba miec 15 sily 7 szybkosci. I punkty w specjalizcaji dla przykadlu Taijutu
oto sa specjalizcaje
TaiJutsu: Zdolności walki wręcz.
NinJutsu: Zdolności "żywiołowe".
GenJutsu: Zdolności iluzjonistyczne.
YouguJutsu: Zdolności walki z użyciem broni białej.
Pozatym powino byc cos takiego jak kondyncja okreslana punktami wytrzymalosci. Tak aby nasz ninja sie meczyl a nie byl super niezniszczalnym robotem:p musimy umiec wyceniac swoje sily, i odpowiednio nimi dysponowac.
A O TO DLA SUIGEO "ZERzNIETA" karta POSTACI Z INNEGO FORUM wedlug mnie swietnie zrobiona ze az zal mi bylo ja krasc^^
1.Imię: Imię twojej postaci, najlepiej klimatyczne - japońskie.
2.Nazwisko: Nazwisko twojej postaci, najlepiej klimatyczne - japońskie. (jeśli postać posiada klan wpisujesz nazwę Klanu)
3.Klan: Klan jaki posiada twoja postać.
4.Płeć: Shinobi/Kunoichi[mężczyzna/kobieta]
5.Wiek: W przedziale 11-13lat. {na start gry}
6.Waga: Od 20kg do 200kg.
7.Wzrost: W przedziale 100-200cm.
8.Wygląd: Krótki opis wyglądu twojej postaci min.4linijki
9.Historia: Po prostu skąd postać się wzięła, dlaczego chce zostać ninja, to historia czyni twoją postać niezwykłą, więc postarajcie się. Może ma rodzeństwo, z którym się nienawidzi? Oczywiście nie przesadzajcie - bez przesady . min.6linijek
10.Charakter: Charakter postaci, czyli czy jest miłosierna, litościwa itp. Charakteru nie można zmienić, chyba że podczas gry wydarzy się coś, co "załamie" twoją postać. min.4 linijki.
11.Nindo(motto): Inaczej motto przewodnie twojej postaci.
12.Ulubiona broń: Czyli czym lubi walczyć twoja postać - pieści, miecze(katana), łuki, kusze, kunai itp. Do tej broni jest bonus +1 Cel i +1 do obrażeń. (może być także Ninjusu czy Genjutsu)
13.Cechy/Atrybuty: (90 pkt. do rozdania;)
Siła: odpowiada za udźwig
Zręczność: Odpowiada za zwinność
Szybkość: Odpowiada za PA
Wytrzymałość: Odpowiada za PC
Inteligencja: Odpowiada za PT
Chakra:
Kontrola Chakry:
HP= Tak jak było wytrzymałość*20
PA= Szybkość/2
PC= Chakra*10
PK= punkty kondycji to siła i wytrzymałość zatem Siła+Wytrzymałość/2 *5
Unik= Kiedyś był unik a teraz jest Refleks różnica jest taka iż refleks może zadziałać samoczynnie a unik to kwesta naszej świadomości.
Refleks= szybkość+zręczność/4+5%(refleks to unik to tylko nazwa bo w technikach jest napisane unik)
Siła Woli: inteligencja+genjutsu
PT= Dzięki temu możemy się nauczyć Technik Int*2
Celność: (Zręczność + Szybkość) podzielić przez 2 (zaokrąglając w dół). Np. jak dałeś 20 i 30 to masz 25
Udźwig: Siła to jak wcześniej nasz limit wagowy siła*5
Zwinność: Od tego zależy nasza biegłość ruchowa czy np uskakując przed atakiem na drzewo czy z niego nie spadniemy =zręczność *5% to szansa na zachowanie równowagi, stan postaci może to zmienić.
14.Jutsu: (90 pkt. do rozdania; wartość )
TaiJutsu: Zdolności walki wręcz.
NinJutsu: Zdolności "żywiołowe".
GenJutsu: Zdolności iluzjonistyczne.
YouguJutsu: Zdolności walki z użyciem broni białej.
15.Kasa: 750 ryo na start
16.Ekwipunek: To co sobie kupimy w sklepie (nie zapomnij odjąć kasy!).
17.Umiejętności Shinobi: (12 pkt. Do rozdania)
Proszę o kopiowanie całej umiejętności
18.Żywioły: Na początku można posiadać tylko 1 żywioł (wpisujemy japońską nazwę Katon, Raiton, Suiton, Fuuton, Doton.
20. Techniki: W związku z nowym systemem gry. Gracz nie posiada żadnych technik na start, bowiem grę zaczyna Już w Akademii i w niej poznaje i uczy się.
Po ukończeniu etapu Akademi można sobie dopisać 4 Techniki (tylko te które są dla genina i tylko te których spełniamy wymagania)
Podstawowe techniki ( można je dopisać na początku jeśli się spełnia wymagani, oczywiście w pobycie w akademi MG będzie sprawdzał czy znacie właściowści poniższych technik i to on zdecyduje czy zostają one wam czy je usuwacie z KP)
Kawarimi no Jutsu
Opis: Przydatna technika, polega na zamianie ciał, np. z pniakiem.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas: 1 PA
Specjalne: nie dotyczy
Wymagania: NinJutsu: 14, Kontrola Chakry: 10, GenJutsu: 1
Koszt Techniki: 1 PT
Technika rangi: D
Soshi no jutsu
Opis: Podstawowa technika, polega na zebraniu czakry w jakimś punkcie naszego ciała i nadaniu
jej właściwości naszego żywiołu, czyli np. osoba o czakrze właściwości ognia może stworzyć
za pomocą tej techniki na dłoni temperaturę, która potrafi zapalić coś bardzo suchego lub łatwopalnego...
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas: nie dotyczy
Specjalne: nie dotyczy
Wymagania: Kontrola Czakry:15
Koszt Techniki: 1 PT
Technika rangi:D
Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu polega na stworzeniu iluzji samego siebie, sterujemy jej ruchami. To jednak tylko iluzja, nie może atakować.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 5
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas: 2 PA
Specjalne: nie dotyczy
Wymagania: Genjutsu 13, Kontrola Chakry 8
Koszt techniki: 1 PT
Technika rangi: D
Henge no Jutsu
Opis: Dzięki tej technice możemy zamienić w człowieka lub zwierze. Nie daje nam to jednak umiejętności takich jak latanie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas: 2 PA
Specjalne: nie dotyczy
Wymagania: GenJutsu 13
Koszt techniki: 1 PT
Technika rangi: D
Kai
Opis: Typowa, standardowa technika Shinobi. Pozwala uwolnić się od większości technik Genjutsu. Poprzez złożenie odpowiedniej pieczęci, wszystkie iluzje się rozchodzą. Jeśli schinobi atakujący nas genjutsu ma tyle samo punktów genjutsu co my to mamy 90% szans na uwolnienie się. Każde 10 punktów różnicy w Genjutsu między nami a przeciwnikiem zwiększa //gdy my mamy więcej// bądź zmniejsza //gdy wróg ma więcej// nasze szanse na uwolnienie się z jutsu o 5%. Jeśli różnica nie jest podzielna przez 10 to zawsze zaokrąglamy ją do liczby podzielnej przez 10 w dół, np z 19 do 10. Jeśli technika nam się nie uda to czakrę i tak tracimy za użycie.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: Równowartość genjutsu działającego na ninję. Technika zadziała jeśli ilość naszych punktów Genjutsu jest równa bądź większa połowie punktów Genjutsu potrzebnych do wykonania techniki, która na nas działa.
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas: 2 PA
Specjalne: nie dotyczy
Wymagania: GenJutsu 13, Kontrola Chakry 15
Koszt techniki: 2 PT
Technika rangi: D
>Sannin >Bohater??XD
POzatym ja mam pomysl odnosnie rozdawania nowych jutsu.
Mianowicie zeby miec jakies jutsu trzeba spelnic jego wymagania czyli dla przykładu
Konoha Senpuu
Technika prosta, a zarazem zaskakująca, wykonuję się ją bardzo szybko. Polega na kopnięciu przeciwnika z półobrotu.
Typ: Taijutsu
Koszt Kondycji: 20
Obrażenia:
Czas: 2 PA
Wymagane: Taijutsu: 21, Siła: 15, Szybkośc: 7
Koszt techniki: 2 PT
Zeby byla mozliwosc nauczenia sie tego jutsu trzeba miec 15 sily 7 szybkosci. I punkty w specjalizcaji dla przykadlu Taijutu
oto sa specjalizcaje
TaiJutsu: Zdolności walki wręcz.
NinJutsu: Zdolności "żywiołowe".
GenJutsu: Zdolności iluzjonistyczne.
YouguJutsu: Zdolności walki z użyciem broni białej.
Pozatym powino byc cos takiego jak kondyncja okreslana punktami wytrzymalosci. Tak aby nasz ninja sie meczyl a nie byl super niezniszczalnym robotem:p musimy umiec wyceniac swoje sily, i odpowiednio nimi dysponowac.
A O TO DLA SUIGEO "ZERzNIETA" karta POSTACI Z INNEGO FORUM wedlug mnie swietnie zrobiona ze az zal mi bylo ja krasc^^
1.Imię: Imię twojej postaci, najlepiej klimatyczne - japońskie.
2.Nazwisko: Nazwisko twojej postaci, najlepiej klimatyczne - japońskie. (jeśli postać posiada klan wpisujesz nazwę Klanu)
3.Klan: Klan jaki posiada twoja postać.
4.Płeć: Shinobi/Kunoichi[mężczyzna/kobieta]
5.Wiek: W przedziale 11-13lat. {na start gry}
6.Waga: Od 20kg do 200kg.
7.Wzrost: W przedziale 100-200cm.
8.Wygląd: Krótki opis wyglądu twojej postaci min.4linijki
9.Historia: Po prostu skąd postać się wzięła, dlaczego chce zostać ninja, to historia czyni twoją postać niezwykłą, więc postarajcie się. Może ma rodzeństwo, z którym się nienawidzi? Oczywiście nie przesadzajcie - bez przesady . min.6linijek
10.Charakter: Charakter postaci, czyli czy jest miłosierna, litościwa itp. Charakteru nie można zmienić, chyba że podczas gry wydarzy się coś, co "załamie" twoją postać. min.4 linijki.
11.Nindo(motto): Inaczej motto przewodnie twojej postaci.
12.Ulubiona broń: Czyli czym lubi walczyć twoja postać - pieści, miecze(katana), łuki, kusze, kunai itp. Do tej broni jest bonus +1 Cel i +1 do obrażeń. (może być także Ninjusu czy Genjutsu)
13.Cechy/Atrybuty: (90 pkt. do rozdania;)
Siła: odpowiada za udźwig
Zręczność: Odpowiada za zwinność
Szybkość: Odpowiada za PA
Wytrzymałość: Odpowiada za PC
Inteligencja: Odpowiada za PT
Chakra:
Kontrola Chakry:
HP= Tak jak było wytrzymałość*20
PA= Szybkość/2
PC= Chakra*10
PK= punkty kondycji to siła i wytrzymałość zatem Siła+Wytrzymałość/2 *5
Unik= Kiedyś był unik a teraz jest Refleks różnica jest taka iż refleks może zadziałać samoczynnie a unik to kwesta naszej świadomości.
Refleks= szybkość+zręczność/4+5%(refleks to unik to tylko nazwa bo w technikach jest napisane unik)
Siła Woli: inteligencja+genjutsu
PT= Dzięki temu możemy się nauczyć Technik Int*2
Celność: (Zręczność + Szybkość) podzielić przez 2 (zaokrąglając w dół). Np. jak dałeś 20 i 30 to masz 25
Udźwig: Siła to jak wcześniej nasz limit wagowy siła*5
Zwinność: Od tego zależy nasza biegłość ruchowa czy np uskakując przed atakiem na drzewo czy z niego nie spadniemy =zręczność *5% to szansa na zachowanie równowagi, stan postaci może to zmienić.
14.Jutsu: (90 pkt. do rozdania; wartość )
TaiJutsu: Zdolności walki wręcz.
NinJutsu: Zdolności "żywiołowe".
GenJutsu: Zdolności iluzjonistyczne.
YouguJutsu: Zdolności walki z użyciem broni białej.
15.Kasa: 750 ryo na start
16.Ekwipunek: To co sobie kupimy w sklepie (nie zapomnij odjąć kasy!).
17.Umiejętności Shinobi: (12 pkt. Do rozdania)
Proszę o kopiowanie całej umiejętności
18.Żywioły: Na początku można posiadać tylko 1 żywioł (wpisujemy japońską nazwę Katon, Raiton, Suiton, Fuuton, Doton.
20. Techniki: W związku z nowym systemem gry. Gracz nie posiada żadnych technik na start, bowiem grę zaczyna Już w Akademii i w niej poznaje i uczy się.
Po ukończeniu etapu Akademi można sobie dopisać 4 Techniki (tylko te które są dla genina i tylko te których spełniamy wymagania)
Podstawowe techniki ( można je dopisać na początku jeśli się spełnia wymagani, oczywiście w pobycie w akademi MG będzie sprawdzał czy znacie właściowści poniższych technik i to on zdecyduje czy zostają one wam czy je usuwacie z KP)
Kawarimi no Jutsu
Opis: Przydatna technika, polega na zamianie ciał, np. z pniakiem.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas: 1 PA
Specjalne: nie dotyczy
Wymagania: NinJutsu: 14, Kontrola Chakry: 10, GenJutsu: 1
Koszt Techniki: 1 PT
Technika rangi: D
Soshi no jutsu
Opis: Podstawowa technika, polega na zebraniu czakry w jakimś punkcie naszego ciała i nadaniu
jej właściwości naszego żywiołu, czyli np. osoba o czakrze właściwości ognia może stworzyć
za pomocą tej techniki na dłoni temperaturę, która potrafi zapalić coś bardzo suchego lub łatwopalnego...
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas: nie dotyczy
Specjalne: nie dotyczy
Wymagania: Kontrola Czakry:15
Koszt Techniki: 1 PT
Technika rangi:D
Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu polega na stworzeniu iluzji samego siebie, sterujemy jej ruchami. To jednak tylko iluzja, nie może atakować.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 5
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas: 2 PA
Specjalne: nie dotyczy
Wymagania: Genjutsu 13, Kontrola Chakry 8
Koszt techniki: 1 PT
Technika rangi: D
Henge no Jutsu
Opis: Dzięki tej technice możemy zamienić w człowieka lub zwierze. Nie daje nam to jednak umiejętności takich jak latanie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas: 2 PA
Specjalne: nie dotyczy
Wymagania: GenJutsu 13
Koszt techniki: 1 PT
Technika rangi: D
Kai
Opis: Typowa, standardowa technika Shinobi. Pozwala uwolnić się od większości technik Genjutsu. Poprzez złożenie odpowiedniej pieczęci, wszystkie iluzje się rozchodzą. Jeśli schinobi atakujący nas genjutsu ma tyle samo punktów genjutsu co my to mamy 90% szans na uwolnienie się. Każde 10 punktów różnicy w Genjutsu między nami a przeciwnikiem zwiększa //gdy my mamy więcej// bądź zmniejsza //gdy wróg ma więcej// nasze szanse na uwolnienie się z jutsu o 5%. Jeśli różnica nie jest podzielna przez 10 to zawsze zaokrąglamy ją do liczby podzielnej przez 10 w dół, np z 19 do 10. Jeśli technika nam się nie uda to czakrę i tak tracimy za użycie.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: Równowartość genjutsu działającego na ninję. Technika zadziała jeśli ilość naszych punktów Genjutsu jest równa bądź większa połowie punktów Genjutsu potrzebnych do wykonania techniki, która na nas działa.
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas: 2 PA
Specjalne: nie dotyczy
Wymagania: GenJutsu 13, Kontrola Chakry 15
Koszt techniki: 2 PT
Technika rangi: D
Taku Muto- Specjalny Jounin
- Liczba postów : 62
Age : 34
Skąd : Warszawa-Stockholm
Registration date : 05/08/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(82/100)
Punkty Szybkości:
(87/100)
Punkty Chakry:
(91/100)
Re: Ogólne zmiany
Chyba gdzieś widziałem PBF Naruto z PA
Albo ja to ominąłem, albo nie napisałeś co to jest.
Otóż, PA czyli punkty akcji, oznaczają ilośc możliwych do wykonania akcji w jednej turze.
Udźwig który gdzieś tam mi mignął przed oczami ( ) może być, ale w takiej formie żeby nie można było mieć przy sobie naraz np. 30 kunai. Ogólnie można mieć więcej, ale w walce można użyć maksimum tyle, chyba że są jakieś techniki wymagające większej ilości broni, wtedy w grę wchodzi więcej.
Podoba mi się za to pomysł, że Wytrzymałość odpowiada za kondycję.
Jeszcze cośtam mi sie podobało lub nie, ale już zapomniałem
A tak, faktycznie można by zmodyfikować sposób dostawania jutsu, albo umożliwić dostawanie ich poza walką. A "wymagania" to też niezły pomysł, np. nie przywołasz odbytu wielkiego ropucha bez X inteligencji i 100% odporności na smród, czy coś w tym stylu.
A czemu mi nie podobają się PA, oraz punkty specjalizacji tai, nin i gen, bo to już za bardzo z-eRPeGowało tą grę i już za bardzo ją skomplikowało
EDIT:
P.S. Mimo wszystko ta gra pozostanie naparzanką, nawet w przygodach, więc sobie odpuśćmy takie fantazje
Albo ja to ominąłem, albo nie napisałeś co to jest.
Otóż, PA czyli punkty akcji, oznaczają ilośc możliwych do wykonania akcji w jednej turze.
Udźwig który gdzieś tam mi mignął przed oczami ( ) może być, ale w takiej formie żeby nie można było mieć przy sobie naraz np. 30 kunai. Ogólnie można mieć więcej, ale w walce można użyć maksimum tyle, chyba że są jakieś techniki wymagające większej ilości broni, wtedy w grę wchodzi więcej.
Podoba mi się za to pomysł, że Wytrzymałość odpowiada za kondycję.
Jeszcze cośtam mi sie podobało lub nie, ale już zapomniałem
A tak, faktycznie można by zmodyfikować sposób dostawania jutsu, albo umożliwić dostawanie ich poza walką. A "wymagania" to też niezły pomysł, np. nie przywołasz odbytu wielkiego ropucha bez X inteligencji i 100% odporności na smród, czy coś w tym stylu.
A czemu mi nie podobają się PA, oraz punkty specjalizacji tai, nin i gen, bo to już za bardzo z-eRPeGowało tą grę i już za bardzo ją skomplikowało
EDIT:
P.S. Mimo wszystko ta gra pozostanie naparzanką, nawet w przygodach, więc sobie odpuśćmy takie fantazje
Naurthal- Tsuchikage
- Liczba postów : 132
Age : 30
Skąd : Pszczyna
Registration date : 06/07/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(153/300)
Punkty Szybkości:
(140/300)
Punkty Chakry:
(148/300)
Re: Ogólne zmiany
Z tego ci mi wiadomo to wytrzymałość określa chakra, tzn. im mniej jej mamy tym bardziej wysiadamy z sił, aż do pkt. "0", w którym nie możemy nic. Resztę tylko przeleciałem wzrokiem bo się spieszę, ale dobrze to wyglądało.Pozatym powino byc cos takiego jak kondyncja okreslana punktami wytrzymalosci. Tak aby nasz ninja sie meczyl a nie byl super niezniszczalnym robotem:p musimy umiec wyceniac swoje sily, i odpowiednio nimi dysponowac.
Uchiha Madara- II Mizukage
- Liczba postów : 175
Age : 31
Registration date : 04/08/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(35/100)
Punkty Szybkości:
(65/100)
Punkty Chakry:
(60/100)
Re: Ogólne zmiany
Taku podziwiam Cię widzę że się postarałeś ale przeprogramowanie na taki system wymagałoby mnóstwa czasu... każdą technikę przerobić... byłabym raczej za łatwiejszym rozwiązaniem, chociaż dopiero wstałam, później przeczytam jeszcze raz bo teraz jeszcze śpię i myślenie mi ciężko idzie ^^
Miyu- Ukochany Admin
- Liczba postów : 128
Age : 34
Registration date : 18/04/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(110/200)
Punkty Szybkości:
(173/200)
Punkty Chakry:
(148/200)
Re: Ogólne zmiany
Oto zmiany które zaplanowałam z Sayuri. Czekam na komentarze.
I. Następuje chwilowe wycofanie następujących działów i elementów gry.
-Dzielnice klanowe
-Gakure
-Wojny
-Fankluby
-Sagyouba
-Organizacje(do konsultacji)
-Natury Chakry
II. Wprowadzenie stopni zaawansowania w klanach
III. Statystyki:
- siła
- szybkość
- wytrzymałość
- inteligencja
IV. Reset postaci
Kage zatrzymują swoją rangę. Pozostałe zostają zdegradowane następująco:
L. Sanin i Sanin -> Jounin
Sp.Jounin i Jounin -> Chuunin
Chuunin -> Genin
V. Nowe Rangi
Elitarny Chuunin
Ronin(osoba bez wioski, nieposiadająca rang)
VI. Zdobywanie punktów statystyk przez przygodę.
Ilość wykonanych questów i stoczonych walk decyduje o awansie na wyższą rangę.
VII. Pięć podstawowych, inne zostaną wprowadzone później
VIII. Forum zostanie przeniesione, propozycje proszę zamieszczać tutaj
https://mywayoftheninja.forumpolish.com/zmiany-f182/serwer-t702.htm
albo na PM.
I. Następuje chwilowe wycofanie następujących działów i elementów gry.
-Dzielnice klanowe
-Gakure
-Wojny
-Fankluby
-Sagyouba
-Organizacje(do konsultacji)
-Natury Chakry
II. Wprowadzenie stopni zaawansowania w klanach
III. Statystyki:
- siła
- szybkość
- wytrzymałość
- inteligencja
IV. Reset postaci
Kage zatrzymują swoją rangę. Pozostałe zostają zdegradowane następująco:
L. Sanin i Sanin -> Jounin
Sp.Jounin i Jounin -> Chuunin
Chuunin -> Genin
V. Nowe Rangi
Elitarny Chuunin
Ronin(osoba bez wioski, nieposiadająca rang)
VI. Zdobywanie punktów statystyk przez przygodę.
Ilość wykonanych questów i stoczonych walk decyduje o awansie na wyższą rangę.
VII. Pięć podstawowych, inne zostaną wprowadzone później
VIII. Forum zostanie przeniesione, propozycje proszę zamieszczać tutaj
https://mywayoftheninja.forumpolish.com/zmiany-f182/serwer-t702.htm
albo na PM.
Miyu- Ukochany Admin
- Liczba postów : 128
Age : 34
Registration date : 18/04/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(110/200)
Punkty Szybkości:
(173/200)
Punkty Chakry:
(148/200)
Re: Ogólne zmiany
no właśnie... ale o ile pamiętam nie chcieliśmy nic zrzynać z innych for...
Miyu- Ukochany Admin
- Liczba postów : 128
Age : 34
Registration date : 18/04/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(110/200)
Punkty Szybkości:
(173/200)
Punkty Chakry:
(148/200)
Re: Ogólne zmiany
Co ty:P Sui co innego mowilXD
Taku Muto- Specjalny Jounin
- Liczba postów : 62
Age : 34
Skąd : Warszawa-Stockholm
Registration date : 05/08/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(82/100)
Punkty Szybkości:
(87/100)
Punkty Chakry:
(91/100)
Re: Ogólne zmiany
ja już nie wiem długo mnie nie było i nie wiem Taku, kondycja to nie będzie kondycja tylko wyczerpanie jeszcze pomyślę nad tym ale możliwe że to wprowadzimy ^^
Miyu- Ukochany Admin
- Liczba postów : 128
Age : 34
Registration date : 18/04/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(110/200)
Punkty Szybkości:
(173/200)
Punkty Chakry:
(148/200)
Re: Ogólne zmiany
Taku Muto napisał:Co ty:P Sui co innego mowilXD
A od kiedy to sie mnie słucha? co? xD
Suigetsu- Amekage
- Liczba postów : 210
Registration date : 19/04/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(83/100)
Punkty Szybkości:
(220/300)
Punkty Chakry:
(137/200)
Re: Ogólne zmiany
- Po co reset postaci? oO
-Przygoda na statystyki to z deczka głupie bo kto będzie miał czas i chęci ciągle przygody prowadzić ?? Może tak dodatkowo za przygody ale to co jest obecnie (Ramen, las itp) wg mnie powinno zostac
-A do statystyk moze tak czakre?? bo jakoś niewidze
-Przygoda na statystyki to z deczka głupie bo kto będzie miał czas i chęci ciągle przygody prowadzić ?? Może tak dodatkowo za przygody ale to co jest obecnie (Ramen, las itp) wg mnie powinno zostac
-A do statystyk moze tak czakre?? bo jakoś niewidze
Zetsu- Chuunin
- Liczba postów : 455
Age : 30
Skąd : wziął się Józef??
Registration date : 11/08/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(41/100)
Punkty Szybkości:
(53/100)
Punkty Chakry:
(46/100)
Re: Ogólne zmiany
1. Czytaj cale posty a nie zadawj glupie pytania
2. Forum upadlo przez wlasnie takie nudne ramen, las itp. Jak nie masz czasu grac to wogole nie graj
2. Forum upadlo przez wlasnie takie nudne ramen, las itp. Jak nie masz czasu grac to wogole nie graj
Taku Muto- Specjalny Jounin
- Liczba postów : 62
Age : 34
Skąd : Warszawa-Stockholm
Registration date : 05/08/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(82/100)
Punkty Szybkości:
(87/100)
Punkty Chakry:
(91/100)
Re: Ogólne zmiany
Nie upoadło przez Takie nudne Tematy jak Ramen i Las tylko przez to że Admini nie mieli czasu na forum a co wchodzi za tym... Ludziom się nie chce wchodzić jak nie ma Adminów przynajmniej raz na 3 dni a nie było ich z miesiąc lub 1,5 miesiąca ....
Hidan- Sannin
- Liczba postów : 854
Age : 29
Skąd : Się wzięło moje miasto ({[Jelenia Góra]})
Registration date : 05/08/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(144/200)
Punkty Szybkości:
(106/100)
Punkty Chakry:
(195/200)
Re: Ogólne zmiany
te to może jeżeli kogoś nie będzie przez 4-5 dni to kare pieniężną (nie bluzgać please )
(ale nie pieniężna w sensie zł tylko kasa forumowa )
(ale nie pieniężna w sensie zł tylko kasa forumowa )
KasaiTai- Uczeń Akademii
- Liczba postów : 46
Age : 29
Skąd : Wrocław
Registration date : 27/10/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(3/10)
Punkty Szybkości:
(4/10)
Punkty Chakry:
(4/10)
Re: Ogólne zmiany
Bravo, Bravo, Bravissimo!
Wreszcie DemonSis wróciły w formie, i nas nie słuchają jak zawsze! YEAAH! Tak bardzo mi tego brakowało, naprawdę ;]
*ociera łzę wzruszenia.
Wreszcie DemonSis wróciły w formie, i nas nie słuchają jak zawsze! YEAAH! Tak bardzo mi tego brakowało, naprawdę ;]
*ociera łzę wzruszenia.
Naurthal- Tsuchikage
- Liczba postów : 132
Age : 30
Skąd : Pszczyna
Registration date : 06/07/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(153/300)
Punkty Szybkości:
(140/300)
Punkty Chakry:
(148/300)
Re: Ogólne zmiany
Wyjmuje różową chusteczkę i trąbi nosem, potem wyciąga papier wielkości brulionu i podaje Józefowi...
Akiro Ichi- Specjalny Jounin
- Liczba postów : 403
Age : 31
Skąd : z Planety Dango
Registration date : 14/08/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(296/400)
Punkty Szybkości:
(166/200)
Punkty Chakry:
(247/300)
Re: Ogólne zmiany
HA ha co w tym jest takiego wzruszającego ??
KasaiTai- Uczeń Akademii
- Liczba postów : 46
Age : 29
Skąd : Wrocław
Registration date : 27/10/2008
Karta Postaci
Punkty Siły:
(3/10)
Punkty Szybkości:
(4/10)
Punkty Chakry:
(4/10)
Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Strona 3 z 5
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|